سخن مدیرعامل

 

دکتر گرامی

تحولات گستره محیط کسب و کار در دنیای امروز، بهره‌گیری از صنعت «مشاوره» را در حوزه مدیریت سازمان، بیش از پیش حائز اهمیت نموده است. شرکت سپهر معین پارسایان بر اساس درک این ضرورت و تصمیم مدیران ارشد یک گروه صنعتی بزرگ در کشور با رویکردی نوین تأسیس شده است تا زنجیره ارزش خدمات این مجموعه را تکمیل نماید.

دکتر گرامی مدیرعامل

ما با ایجاد سازمانی پویا و استفاده از نیروی انسانی متخصص درون شرکتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های متخصصین کشور، همچنین استفاده از مشاورین خارجی مفتخر به ارائه خدمت به یکی از بزرگترین و موفق‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور یعنی «هلدینگ نصرمعین» هستیم.
ما اعتقاد داریم دستیابی به هر موفقیت باید نقطه آغازین موفقیت‌های بعدی باشد تا سازمان به رشد و بلوغ دست یابد و تسهیم دانش را لازمه ارتقاء سطح دانش شرکت و همچنین جوامع پیرامونی می‌دانیم؛ لذا به عنوان شرکتی از خانواده بزرگ هلدینگ نصرمعین، آماده‌ایم تا در کنار ارائه خدمات با کیفیت به شرکت‌های داخل این گروه صنعتی، زمینه‌های همکاری، مشارکت و ارائه خدمت را به سایر شرکت‌ها گسترش دهیم.
همگام کردن دانش روز دنیا در حوزه‌های «سپهر معین پارسایان» و «فناوری اطلاعات (IT)» یکی از مزیت‌های رقابتی شرکت ماست. برای این منظور، یک مرکز تخصصی دانش بنیان جهت ارائه راهکارهای فراگیر سیستمی به ما پیوسته است که به عنوان مرکزی پیشرو در زمینه امکان‌سنجی، استقرار، آموزش و پشتیبانی نرم‌افزارهای جامع ERP در صنعت کشور محسوب می‌شود. این مرکز با دارا بودن اولین تجربه استقرار نرم‌افزار SAP در ایران، از یک سو بازوی قدرتمندی جهت نهادینه کردن دانش «مدیریت یکپارچه اطلاعات» در بدنه شرکت‌ها فراهم آورده و از سوی دیگر سبد خدمات شرکت را در حوزه مشاوره مدیریت تکمیل نموده است.
ما افتخار داریم بگوییم در افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود؛ زیرا معتقدیم پیشرفت در کنار یکدیگر و با یکدیگر، موجب هم افزایی و خلق ارزش بیشتر برای همه ذینفعان می‌گردد.

دکتر گرامی
مدیرعامل